vrijdag 17 april 2015

MOOC: Assessment and Teaching of 21st Century Skills

Maandag start de MOOC Assessment and Teaching of 21st Century Skills van de University of Melbourne. Na mijn succesvolle MOOC Gamification wil ik de komende zes weken deze nieuwe MOOC over de 21st century skills volgen.

Vorig jaar maakte ik al onderstaande kennisclip over de 21st century skills. Ik ben heel benieuwd welke (nieuwe) inzichten deze MOOC geeft.




Het volgen van een MOOC is een behoorlijke tijdsinvestering, tenminste als ik het maximale rendement er uit wil halen. Er zijn namelijk allerlei toetsen en schriftelijke opdrachten. Bovendien wil ik graag wekelijks één of twee blogartikelen schrijven over de inhoud van de videocolleges. Ik vind het een heel fijne manier van laagdrempelig formeel leren!

Dit betekent (helaas) ook dat ik een aantal andere persoonlijke werkzaamheden tijdelijk even op pauze zet, of in elk geval even wat rustiger aan doe. Tja, ik kan helaas niet alles tegelijk... Of is dat misschien nog zo'n 21st century skill die ik nog moet ontwikkelen?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten