vrijdag 10 juni 2016

Podcast #34 Jasper Bloemsma: Virtual reality voor het onderwijs


In mijn 34e podcast spreek ik met Jasper Bloemsma, leerkracht groep 6 en 8 aan de Prinseschool in Enschede. Samen met Jasper spreek ik met de mogelijkheden van virtual én augmented reality voor het (basis)onderwijs. We bespreken de meerwaarde, beperkingen, de ontwikkelingen én hoe je als leerkracht hier zelf mee aan de slag kunt.

In de podcast komen de volgende websites aan bod:

Luister naar ons gesprek via Soundcloud.com of klik hieronder op play.



Je kunt je abonneren op mijn podcast, door in de iTunes store, de podcast app of Soundcloud.com te zoeken op Don Zuiderman. Reacties op deze podcast zijn van harte welkom, bijvoorbeeld onderaan deze blogpost of via Twitter (@jasperbloemsma en @donzuiderman). Ik zou het erg waarderen als je een review schrijft in de iTunes Store, daarmee wordt de podcast makkelijker vindbaar voor anderen. Deel deze podcast weer met anderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten