donderdag 16 juli 2015

Zomervakantie 2015

De zomervakantie is begonnen, alles ligt even helemaal stil. Geen werk, geen mail, geen stress. Eindelijk is mijn hoofd ook even leeg. Ruimte voor andere dingen. Het is grappig hoe dat automatisch leidt tot nieuwe inspiratie en nieuwe plannetjes voor komend studiejaar smeden...

Maar nu eerst dus zomervakantie. Hopelijk kom ik nu eindelijk toe aan mijn ongelezen stapel boeken.
  • Schermgaande jeugd (Patti Valkenburg)
  • Scholen om van de Leren (Frans Schouwenburg)
  • Mediageweld en kinderen (Peter Nikken)
  • CodeKlas (Pauline Maas)
  • Programmeren voor kinderen (Carol Vorderman)
  • Met je smartphone het bos in (Jolanda Pikkaart)
Verder natuurlijk werken aan mijn volgende kennisclip over Connectivisme en een aantal instructievideo's opnemen over web 2.0 tools.

Tja, dat klinkt misschien niet voor iedereen als zomervakantie. Maar toevallig zijn bovenstaande dingen ook nog eens de dingen die ik het liefste doe! Is het mij toch gelukt om van mijn hobby mijn werk te maken!

Ik wens iedereen een heel geïnspireerde zomervakantie!

Mijn dochter (3) op het Toscaanse strand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten