vrijdag 18 september 2015

Podcast #03 Suzanne Unck: Doorbraakproject Onderwijs en ICT


In mijn derde podcast spreek ik met Suzanne Unck, werkzaam bij de PO-Raad als programmamanager Onderwijs en ICT. Suzanne houdt zich onder andere bezig met het doorbraakproject Onderwijs en ICT.

Luister hieronder naar ons gesprek via Soundcloud.com.



Je kunt je ook in iTunes abonneren op mijn podcast. Dat doe je door in iTunes te kiezen voor File >> Subscribe to podcast en dan mijn RSS-feed in te voegen: http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:18014324/sounds.rss. Deze podcast verschijnt dan ook automatisch in je Podcast app op de iPhone! Binnenkort is mijn podcast ook rechtstreeks in de iTunes store te vinden.

Reacties op deze podcast zijn van harte welkom, bijvoorbeeld onderaan deze blogpost of via Twitter (@donzuiderman of @suzanneunck).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten